lørdag 21. februar 2009

Sonia Wu



Foto: Valentin David

Etter litt frustrasjon over at Bergen ikke helt var den store "motebyen" (sett fra mine øyne), var gleden stor da jeg ble gjort oppmerksom på klesdesigneren Sonia Wu og hennes butikk. Henning var den som først tipset meg om butikken. Og etter selv å ha vært innom var jeg overbevist, jeg hadde funnet min plass i Bergen! Etter flere besøk og enda flere nye klesplagg (!) samarbeider jeg nå med Sonia for å gjøre hennes unike klesdesign enda mer kjent. En veldig spennende og utfordrende jobb.

I dag holder Sonia Wu til i Strandgaten på Nordnes i Bergen sentrum. Hennes stil kjennetegnes av et individuelt, feminint og sofistikert preg. Sonia bruker i tillegg kun tekstiler av beste kvalitet som er med på å skape et flott helhetsinntrykk. Sjekk ut www.soniawu.com for mer informasjon! ENJOY!:)

Bildene over er hentet fra Sonia Wu sin Spring Collection 2008.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar