onsdag 25. februar 2009

Dagen før dagen

Foto: Valentin David

Det blir en svært hektisk torsdag. Først arrangeres BI sin årlige Næringslivsdag på Hotel Norge. Det gleder jeg meg veldig til! Av foredragsholdere kan jeg nevne Arne Hjeltnes og gutta bak Moods of Norway. Kristin en god venninne av meg fra BI har vært med i komiteen og det blir helt sikkert et topp opplegg fra morgen til kveld.

Jeg får dessverre bare mulighet til å bli med frem til kl.13.00. Da skal jeg møte Sonia for å dra ut til Flesland for å gjøre klart til tidenes moteshow i Bergen! De siste dagene har vært hektiske. Mye planlegging skal til for å kunne gjennomføre dette på en ordentlig måte. Har fått god respons på pressemeldingen og flere aviser og medier har meldt sin interesse for visningen. Blant annet håper vi at Studvest (studentavisen i Bergen), Bulletin (studentavisen på NHH) og bstv (student TV) kommer. Bergens Tidende skal også lage en reportasje. De har fått et lite innblikk i forberedelsene til showet sammen med Sonia, men de skal også dekke visningen på torsdag, det er kjekt! Dessuten lager heiTV et program om Sonia som skal vises på internett. De blir med hele dagen, også på Afterpartyet. 

Bildet over er av Ivana, tidligere Top Model deltaker. Hun er Sonia sin modell og bildet er fra en fotoshoot hos Vogue frisørsalong i Bergen.

3 kommentarer:

  1. Oisann ska sei du hadde blogga de siste dagane. Visste isje at du va så into fashion. Lykke te imårå! :)

    SvarSlett
  2. Dette blir gøy vett du:)
    Glede meg til referatet.
    Lykke til!!!
    Klem fra mamsen

    SvarSlett
  3. Lykke til Stine:)
    Klem Lotte

    SvarSlett