onsdag 18. mars 2009

Utfordring!



Utfordring fra Susanne:
Jeg skal bryte janteloven ved å skrive 6 fine ting om meg selv, og så poste et bilde av meg som jeg er fornøyd med. Til slutt skal jeg utfordre andre bloggere. 

1. Jeg er omtenksom
2. Jeg er hyggelig
3. Jeg er oppmerksom
4. Jeg er interessert i andre mennesker
5. Jeg er sjenerøs
6. Jeg er pliktoppfyllende 

Puh, dette var ikke lett, men en utfordring tar jeg gjerne! Jeg sender stafettpinnen videre og utfordrer mitt skjønne søskenbarn Kine;)

2 kommentarer:

  1. Supert gjort av deg! Bifalle hvert ord:) og det bilde like eg:)
    Klem mam

    SvarSlett
  2. Eg kan tilføya møye på den listå:
    Gledespreder, smilende, imøtekommende, kjærlig, morsom,hengiven.. Du e rett å slett herlige Stine:-)
    hilsen hemmelig beundrer:P

    SvarSlett